İptal, Değişim ve İade Şartları

 

 

 

Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun ile yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:

İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler müşteriye geri gönderilecektir.

Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.

Tekstil ürünlerinde (giysi, uyku tulumu vs.) değişim kabul edilmemektedir. Sadece İADE şartlarına uygun olan iadeler kabul edilmektedir. 

İadenin, satın alınan ürünün ambalajı hiç açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren ondört (14) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir. İade edilecek ürünün sadece bizim anlaşmalı kargo şirket hesabımız üzerinden gönderilmesi halinde kargo bedeli tarafımıza ait olacaktır. Sitemiz üzerinden yapacağınız iade talebiniz sonrası kargo bilgilerimiz sizinle paylaşılacaktır. Anlaşmalı kargomuz ile gönderilmeyen iade veya değişim ürünleri ödemesi müşteri tarafından yapılmadığı sürece kabul edilmez. 

Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.

Biberon, tabak, kase, suluk, kaşık çatal dahil tüm beslenme araç gereçleri, diş kaşıma oyuncakları, tüm kitaplar, eğitici kartlar, anne ve bebek için bakım ürünleri, banyo ürünleri, emzik ve emzirme grubu ürünleri gibi hijyenin önemli olduğu tüm ürünlerde ve şampuan, losyon gibi tüm bakım ve kozmetik ürünlerinde iade ve değişim kabul edilmez.

Hiçbir ayıbı veya problemi olmayan bir ürününün müşterinin şahsi talebini üzerine beden veya desen gibi değişimlerde kargo ücretleri müşteriye aittir.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 'un 4.Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir.”

Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer. Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.

Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.

İade ettiğiniz ürünler ile ilgili tüm işlemler, ürününüz biz ulaştığı andan itibaren başlar ve 1 hafta içerisinde sonuçlandırılır. İade süreci ile ilgili tüm bilgilendirmeler kayıtlı olan telefon numaranızdan, e-posta adresinize e-posta gönderilerek yapılır. İade tutarınızın ekstrenize yansıma süresi, bankadan bankaya değişiklik göstermektedir.

Taksitli veya tek çekim ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, 14 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilir. Bankanıza bağlı olarak bu tutar kartınıza yatar. Havale/eft seçeneğinde ise 14 iş günü içinde banka yoluyla iade yapılır. 

Teslimat Aşamasında Ürünün Zarar Görmesi Halinde

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri kargo yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. Paket açıldıktan yani kargo kabul edildikten sonra ürün hasar bilgisi verilen ve iade/değişim talep edilmesi halinde kargo hasar tutanağı olmadığı için işlem yapılamamaktadır.

Paketin zarar gördüğünü görmeniz, kargo şirketine tutanak tutarak bize bildirmeniz halinde siparişiniz ile ilgili çalışmalara başlanacak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlanacaktır.

Bu süreci siz de Hesabım bölümündeki İade Taleplerim sekmesinden takip edebilirsiniz.

 

Cayma Hakkı

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 8. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.” Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, iade ve değişim 14 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Size daha iyi hizmet verebilmek ve alışveriş deneyiminizi iyileştirmek adına internet sitemizde yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanılmaktadır. Sitemizde kalarak çerezlere izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için KVKK Bilgilendirme Metni'ne buradan ulaşabilirsiniz.